ذهنیت یک بانو

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ق.ظ

من دست و پا چلفتی۱

خیلی وقته دلم میخاد حرف بزنم...

نمیدونم چی بگم....


جالبه برام که گفتن یه سری چیزا برا ادم پرحرف و   ورورو  ای مث من سخته..

هی میخونمش و دلم میگیره و خف میشم تو خودم....

الان دارم باخودم فک میکنم این که من پررو! گاهی اوقات اینقد خجالتی و خر میشم واقعا نشونه 

چی میتونه باشه؟

نمیدونی چقد از دست و پا چلفتی بودن خودم حرصم میگیره...


چقد از همین بسته شدن دهنم و خجالت کشیدن و خفه شدنم لجم میگیره...

فعلا همین بس که بگم دارم میپوکم..خخ..

شبتون پراتفاقات قشنگ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹

نظرات  (۱)

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۲ سید هاشم صفدری
پوکش خوب نیست. نپوکین خخخ
پاسخ:
نمشه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی