ذهنیت یک بانو

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ

بدون شرح مشروح!

متنفرم از اینکه یه مدت خیلی طولانی دووم بیارم و هیچی نگم...

بعد که یهو فوران میکنه و حرفامو میزنم...

یه جواب بشنوم!

"توسنت پایینه!درک منو نداری!"

این بدترین جواب ممکنه...

این ینی تو رسما گبزن بودی!

وبه هیچ عنوان هم اصلا مهم نیس که تا الان سعی کردی درک کنی!

مهم اینه که تو هنوز کوچیکی و درکت به این چیزا نمیرسه!

این یعنی زرشششششک! ینی شما برو عروسک بازیتو بکن! بهت نیومده ازین حرفا بزنی!

خیلی جاها...

خیلی وقتا...

کم میارم و حرفی نمیزنم...که ازین حرفا نشنوم...

که بعدش طرفم نیاد بگه من هزاااااار تا کار دارم...بعد تو ازم انتظار داری که...... !!!!

انتظار داشتن مزخرف ترین اتفاق ممکنه!


پ.ن: پیشنهاد میکنم یه مدت بیخیال اطرافیانتون بشید ببینید اونا چطوری رفتار میکنن!

اونجا میفهمین از دید خیلیا اصلا تو دایره هستی وجود ندارین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
آرام دخت

نظرات  (۳)

واااااقعا همینطوره
پاسخ:
اوهوم...
می ترسم برای بعضیا واقعا وجود نداشته باشم :/
پاسخ:
مث من:)
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ سید هاشم صفدری
اول اینکه میگم چرا حرفاتونو باید نگه دارین؟حرفاتونو به وقتش بزنین.آتشفشانو دیدین دیگه؟یه شهر بزرگم که کنارش باشه بعد از فوران کردن از بین میره.دیگه چنتا آدم که هیچی.اما اگه همون مواد مذاب آتشفشانی کم کم و از یه گوشه بیان بیرون یه فکری میکنن و هیچکس هم آسیبی نمیبینه.حرفاتونو بزنین و نذارین جمع بشن.
اما در مورد سن و درک و اینچیزا.خب اصولا من متعارفش اینه که من از یه کسی که بزرگتره ازم درکم کمتره.اگه ادعا دارم درکم بیشتره با سر و صدا کسی نمیگه درکش بیشتره، باید تو عملم ثابت کنمش که درکم بیشتره. درک بالاتر از تجربه بیشتر میاد. و اینکه یکی میگه درک من پایینه به این معنی نیست که من نفهم و گوزنم.میگه هنوز قدت کوتاس برای رسیدن به اون طاقچه ای که اون بالاس.باید قدم بلند بشه. شاید همین که بهم همچین حرفی زده یه تلنگری باشه که قدم بلندتر بشه و چشمم بازتر و ظرفم بزرگتر و درکم بیشتر نهایتا. اما شاید بد گفته باشه بهم.
در مورد انتظار داشتن هم باید بگم انتظار داشتن از هرکسی بدترین کار ممکنه. از هیچکسی انتظار نداشته باشین. اینو یادتون باشه آدما آفریده نشدن تا انتظارات و توقعات مارو برآورده کنن. خیلی سخته اما بهتره اینطوری فکر کنین که تو این دنیا فقط خودتونین و خدای خودتون. اینطوری کمتر هم آسیب میبینین.
پاسخ:
هرنکته مکانی دارد!
من خودم واقفم به اشکالات شخصیتم...
متوجه خیلی چیزا هسدم...
اما هر زمانی ظرفیت اینو ندارم که یاد آوری بشه بهم که چ ضعف های اخلاقی و شخصیتی دارم!
گاهی اوقات لازمه بقیه حتی شده برای چن دقیقه سکوت کنن..و یاد آور نشن یه سری مساعل رو...
درباره توقع داشتن هم چیزی که تو یک سال و نیم گذشته یاد گرفتم اینه که از هیچ احدی در هیچ موقعیتی انتظار هیچ برخورد مثبتیو نداشته باشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی