ذهنیت یک بانو

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

احترام

شنبه همین هفته بود..

چن تا اصطلاح شنیدم که فکرمو مشغول کرد...

از رفیق جان پرسیدم معنیشو...

یه چیزایی گفت و نفهمیدم دقیقا چیه...

امروز رفتم دنبالش...

کاش نمیرفتم...

گاهی اوقات باخودم فک میکنم این ندونستانایی که اصطلاحا بهش میگن چش و گوش بسته بودن بهترن یا دونستنایی که تهش میشه بزرگترین اشتباه زندگی؟



#به _ خودمون _ احترام _ بذاریم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱

نظرات  (۱)

۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۷:۲۶ سید هاشم صفدری
اصولا اینکه آدم چیزایی رو یاد بگیره که قبلا یاد نداشته به خودیه خود بد نیست. بستگی داره به نوع نگاه و استفاده ای که قراره بشه. مثلا تو خدمت به ما یاد دادن چجوری از سلاح های مختلف استفاده کنیم. حالا ما میتونیم هم از این اطلاعات استفاده درست بکنیم یا غلط. در مورد یاد گرفتن اصطلاحاتی که شاید هم واقعا به دردی نخوره یاد داشتنشون. اما وقتی فکرتونو مشغول کرده و رفتین دنبال فهمیدنش و فهمیدینش دیگه مثبت نگاه کنین. لااقل از این به بعد اگر کسی بهتون چیزی گفت توی بحثی دیگه لازم نیست از رفیقتون کمک بگیرین و خودتون متوجهش میشین و اگه لازم باشه جواب میدین. حالا در کنارش چنتا فحش جدیدم یاد گرفتین خخخ
پاسخ:
من همه اینا رو میدونم و حتی شاید خودمم با همین فکر رفتم سراغشون اما ته ته ته دلم یه چیزی هس که میگه اینا همش بهانه س...البته ببقشیداااااا..خخخخ...
فوشم بلت نیستم که بخام جدیداشو یاد بگیرم بعله!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی