ذهنیت یک بانو

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

من ـ عه ـ خطرناک ـ عه ـ دلتنگ


دلتنگم....

تارفم نداریم...

اتفاق عجیبی هم نیست...

فقط یه چیزیه که پیش اومده...

فقط نمیخام به تهش فک کنم...

نه این که تهش خوب باشه...یا حتی بد!!!

اصلا...

موضوع اینه که نه تنها تهشو نمیدونم...

بلکه اصن نمیخام بدونم...

 

.............................................................................

یه خاطره بگم...

هفته پیش نه پیش ترش بود که با دوس جانمان رفتیم همون جا...ینی پارک خودمان...

و خب یکی دوشب قبلش بود که پیش اومد و من فندکمو( برا چرم دوزیام استفاده میشه فندک وگرنه من اصن دودی نیستم!)گذاشته بودمش تو کیفم که خودمم دوخته بودم کیفه رو...

فندکودراوردم ییهو وقتی دوس جان دیدش همچین جا خورد...

گف این چیههههه؟

گفتم دراوردم بسوزونمت....

باور نکرد...

ازون لبخندای دلبرانه ش زد...   ( اینو گفتم که بگم دلبرانه س..خخخ)

منم که دست به فندکم عالیه یهو روشنش کردم...

حالا بماند که چقد وسط پارک جیغ دوس جانو دراوردم و کچلش کردم...خخخخخ...

عاقا خلاصه این که دسش سوخ...

و بماند که سوختن دسش باعث چ اتفاقی در ظاهر دستش شد..خخخخ

اینا رو گفتم ک عبرت بگیرید دیه وسط پارک برا من کری نخونید...

قد کوتامم مسخره نکنید...خخخخخخخخخخخخخخ

.................................................................................................................................

دلم میخاد چشامو ببندم ...باز کنم...دلتنگی تموم شه...

 

 

 

 

                                                                                               5/9/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
آرام دخت

نظرات  (۵)

۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۶ سید هاشم صفدری
فندک. نچ نچ نچ. چرم و اینا بهانه اس خخ
بنده خدا دوس جانتون. خوبه پا نشده بزنتون خخخ
پاسخ:
میزد که کامل میسوخت^_^
حیف دوسش دارم وگرنه بیچاره ش میکردم اون شب..خخ..
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۷:۲۷ فاطمه خانووم
اوه چ خطرناکی تو.خدا رو شکر من جزو دوست جونیا نیستم. پس چیم؟؟؟ آیکون تفکر خخخخ
بی تربیت دوستت:/ینی چی مسخره کرده؟ دفه بعد ی گالن بنزین جور میکنم کلا برو آتیشش بزن لبخند دلبرانش یادش بره بی تربیت:////
پاسخ:
نه دیگه اونقدام خطرناک نیستم...خخخخخخ...
تو رفیقی...خخخخ
مسخره م نکرد...گف که دور هم باشیممممم..خخخخخ
ها بنزین عالیه...فقط توش اب قاطی کن بیزمت که زیاد نسوزه..خخخخخخخخ....
لبخند دلبرانه شم فقط مال خودمه^ـــــ^
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۷:۳۰ فاطمه خانووم
اسم این پستتم قشنگه :) خخخ
من_عه_خوشم_ اومد_خخخ
پاسخ:
اینم از تو خوشش اومده..خخخخخ
اصن من محو لبخند دلبرانه ام ک جوابش فندکه ...:))
ب لبخندش رحم کن بچه :)
بابت کیف و اینام آفرین داری *-*
پاسخ:
لبخند^_^


رحم وارد نیس!رحم کنم دس برنمیداره از خندیدن!خخ 

ممنون؛)
اگ اینطوره عسکشو بفرس بدم بچه های بالا جنازه تحویل بگیر :))
پاسخ:
عههههههههههه...من دوسمو دوسش دارمممممممممممممممم....عهههههههههههههه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی